søndag 18. mars 2012

Noen flere glimt fra soverommet vårt...


... kommer her. Nå er vinterfestuka 2012 definitivt over, og det har vært ei kjempefin uke, med Bo Kasperskonserten på fredag som et høydepunkt for meg! Veeeldig bra! Nå blir det forhåpentligvis igjen mer normaliserte dager og litt mer tid til hverdagslige aktiviteter og blogging. 


Og jeg har jo lovt dere noen flere glimt fra soverommet vårt, så velkommen inn! Rommet vårt er ganske stort, - og ikke helt på plass enda. Skyvedørsgarderobe skal inn etterhvert, men inntil da bruker jeg et skjermbrett fra Kremmerhuset for å skjule kleshyllene.


Gulvspeilet kjøpte jeg på Skeidar i sommer før bryllupet. Det er jeg kjempefornøyd med, - og så er det kjekt å kunne prøve klær på rommet framfor å måtte gå ned i hovedetasjen!


Siden sist dere så rommet, har vi også fått opp et par hyller her. Jeg liker disse hylleknektene så godt. De har ligget i skapet halvannet år nå, så det var på tide å få de opp. Jeg bestilte de på www.Lobelia.com og for dere som bor i Narvik er de nå også å få kjøpt på Lampehuset.

Pene hvite, romantiske snirkler, sånn som jeg liker det.

Nattbordene våre ble kjøpt på Skeidar noen få år tilbake. Som det meste på soverommet går også de i hvitnyanser.


Og med litt snirkler også her.


Denne lampen fra www.perfecthome.no er jeg kjempeglad i. Det var veldig lett å la den erstatte den gamle kontorlampa!



Tre av ekstrastolene våre er plassert på soverommet. De fikk jeg kjøpt fra ei god venninne da hun erstattet de med nye. Heldige meg! Det er veldig greit å ha noen ekstra stoler til bruk når vi er mange rundt bordet.


Jeg har trukket de om i et lyst stoff som passet bedre inn hos oss, og som jeg har på de 8 stolene til spisestuebordet også.

Nå er det kveld i heimen, men først vil jeg ønske nye følgere velkommen til meg! Det er superkoselig at dere har funnet veien hit, og jeg håper dere vil trives! Også en av mine yndlingsbloggere har lagt seg til som følger, og jeg oppfordrer mine lesere til å ta en titt på hennes supersøte, hvite og romantiske blogg; www.lisjeastrid.blogspot.com 

Ha en kjempefin ukestart, kjære alle lesere!


4 kommentarer:

  1. Kjempelekkert :)

    ha en flott uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha! Ei fin uke til deg også!

      Slett
  2. Så fin stolen blei med nytt trekk ;) klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk, Trude :-) Håpe du ikke angre ;-) Passa best med lyst trekk hos oss. Klæm

      Slett