torsdag 15. mars 2012

Hverdagskos...


... er noe av det jeg synes jeg er ganske god på. Kanskje litt for god innimellom, for jeg finner alltid en grunn - eller unnskyldning til å kose meg :-)

Jeg har lenge vært veeeldig glad i marengskake, eller Pavlowa som det vel heter. Det nye jeg har begynt med, er å lage porsjonskaker. Det er gjort på under halvtimen, og er dermed både lettvint og raskt å lage hvis man får besøk. For ikke å snakke om veldig godt med deilig krem og frukt på!


Og så er jeg veldig glad i det nye PIP Studio serviset mitt og synes det er superflott. Men jeg må vel innrømme at det er ganske feminint, så da må jeg bare godta at mannen min nekter å bruke det ;-)

I morra er den store dagen som jeg gleder meg masse til! Endelig skal jeg på Bo Kasperskonsert igjen! Det begynner å bli mange år siden sist nå, og de er et fantastisk LIVE band, så det kan kun bli bra!

Jeg ønsker deg og dine en super ukeslutt så lenge!


3 kommentarer:

  1. Takk det samme;) Har en som e superspent, så må vel prøve å innfri til forventningene! Det store tema e selvfølgelig LEGO.

    God helg til dåkker også;)

    Klem c

    SvarSlett
  2. Heisann:)

    Ser vi har samme adresse du og jeg..
    HAr vært innom bloggen din idag og du har en kjempekoselig blogg.

    Masse fine ting, og de vinduene over sengen var utrolig smarte. Der hadde jeg likt å ligge å sett opp på stjernene. Eller når det regner så plasker det nok skikkelig tenker jeg. Syns det er så koselig jeg.

    Ser du er fra Narvik. Der har jeg vært en gang i fjor på tur med kjæresten min som er selger i distriket der. Kjempefint sted .

    Blir kjekt å følge med deg fremover. Ha en fortsarr fin helg :)

    Klem fra Margareth i Villaveien nr 1 i Bergen.

    SvarSlett
  3. Takk skal du ha, Margareth. Ja, det var jammen meg så og si samme bloggadresse! Må inn og titte litt hos deg, jeg :-) Klem

    SvarSlett