tirsdag 27. mars 2012

Kjøkkengardinen er på plass :-)


Omsider. Endelig. Dypt etterlengtet! Etter halvannet år har vi omsider fått liftgardinen på kjøkkenet! Jeg skal innrømme at jeg ikke alltid er like rask til å bestemme meg og finne ut hva jeg vil ha,  - men denne gangen tok det veeeldig lang tid!


Litt fordi målene på kjøkkenvinduet er ukurante, men mest fordi jeg ikke helt har visst hvilken gardin jeg ville ha. Men etter laaang tids irritasjon over de ulike dukene som har fungert som gardiner, ble jeg akutt orntlig lei i forrige uke.


Så etter en kveld med febrilsk leting på nettet, kom jeg over denne liftgardinen hos www.boligfryd.no Så torsdag klikket jeg inn en bestilling. Og jeg må innrømme at jeg ble superoverrasket og kjempeglad da jeg fikk tekstmelding i går - etter knapt 4 dager, om at de var ankommet i posten. Jeg digger Boligfryd! Og jeg digger de nye gardinene! Endelig kan jeg gå inn på kjøkkenet og være fornøyd når jeg ser vinduet :-)


En søt liten pose til telys og et kopphåndkle i samme stil ble også med hjem. Jeg synes det er pent med den grå teksten mot den hvite bakgrunnen, og så passer det bra med resten av interiøret hos oss.


Så nå kan jeg endelig vise dere flere bilder av kjøkkenet, - bare jeg får ordnet litt mer der. Og siden det snart er påskeferie, satser jeg på at det dukker opp en mulighet :-)

Ha en fortsatt fin uke før ferien er her :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar