onsdag 14. mars 2012

En liten onsdagshilsen...


... under et hektisk Vinterfestukeprogram. I dag startet dagen med VU-kafè på skolen hos Celine med servering av kaffe og kaker, og ikke minst koselig sang og underholdning. Se så fine de er, Celine og svigerfar :-)


To fine Svarta Bjørn - venninner klare for å opptre med sang sammen med klassen.


I går kveld var jeg så heldig å få med meg Bjørn Eidsvågkonsert. Han er bare en fantastisk dyktig mann, og så presenterte han flere nye tekster som jeg ikke hadde hørt før. En kjempefin kveld!


I dag har jeg vært på lunsjkonsert med Tonje Unstad, en fantastisk levende og dyktig ung artist som imponerte meg stort!


Så som dere skjønner, er det ikke mye rolig tid her, - men veldig gøy med så mye liv rundt seg. Men kanskje greit at VU varer bare vel en uke, ellers hadde jeg nok blitt veldig sliten ;-)


Jeg føler at jeg mest bare er hjemmom og snur i døra om dagen, noe som går hardt ut over alt av husarbeid. Men detaljbilder får duge noen dager til ;-)


Hver Vinterfestuke ligger Hurtigruten til land i Narvik noen dager. For uinnvidde lesere så er det den eneste uken i året at den kommer inn til byen vår. Det er en fin tradisjon med festivalskip, og ikke minst så er jeg veldig fornøyd med at dette faktisk er utsikten fra kontoret mitt. Så i morgen skal vi gå en tur over gaten og spise lunsj ombord. Jeg gleder meg!

Ha en fortsatt fin uke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar