torsdag 22. mars 2012

Innergangen vår...


... er jeg ikke sikker på om jeg har vist bilder av før. Den er ikke så stor, og vi har ikke gjort så mye spennende ut av den. Skjenken har jeg lyst å bytte ut i et mer praktisk (og hvitt) gangmøbel, men det får bli etterhvert. Den flotte, store lykten er en gave fra svigers og er kjøpt på Kremmerhuset.


Om ikke innergangen er særlig stor, så er den iallefall veldig mye større enn yttergangen som er bak døra dere ser. Der ute er det nærmest umulig for to personer å passere hverandre ;-)


Utfordringen er at innergangen har fire dører - på alle veggene faktisk, så da blir det ikke mye rom igjen til å møblere. Det er inngang til badet vårt, yttergang, stue og et soverom.


Men vi har iallefall omsider fått opp en billedramme med bilder fra bryllupet vårt i fjor sommer.


Og vi har fått satt inn en foreløpig ordning med kurver til barnas luer, votter og ullsokker. Kurvhyllen er fra Skeidar.



Skyvedørsgarderoben med speildører er en av få ting som var i huset da vi overtok. Vel og merke er det bare dørene igjen av det opprinnelige, men de funker bra og skjuler ytterklærne til oss voksne. Barna har sine ytterklær i yttergangen.


Og litt nips må selvsagt inn her også! Stemning er viktig ;-) Og som jeg har nevnt før, er jeg veeeldig glad i fattigmannssølv.

Ellers går dagene og ukene i ett her, føler jeg. Mannen er i full gang med årsoppgjør til langt utover kveldene, og som revisorenke med full jobb og tre små, trenger jeg ikke å lure på hva jeg skal bruke tiden til akkurat. Men akkurat i dag tapte klesvasken til fordel for behagelig bloggetid :-)

Ha en strålende helg, kjære alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar