mandag 28. mars 2011

På venninnebesøk i Oslo...


... er alle bildene i dette innlegget tatt. Anca og Eivind som er våre kjære nære venner har det så kjempekoselig hjemme synes jeg, så jeg fikk tillatelse til å vise dere litt fra deres hjem :-)

Dette er fra en del av kjøkkenet deres. Jeg synes innredningen er så pen.

Ikke minst er det vakkert og virker litt antikt med det fine mønsteret i skapdørene.

Anca har arvet et par pene gamle kjøkkenstoler fra bestemoren og trukket de om.

Spisebordet på kjøkkenet hvor frokosten inntas hver morgen.

Med en pen og annerledes lysekrone over.

Også foten til denne lampen synes jeg var kjempesøt!


Og til sist et glimt fra den inngangspartiet. Det kommer bilder fra stua i neste blogginnlegg.

Jeg har ikke fått blogget på et par dager fordi jeg hadde brukt opp tilgjengelig lagringsplass på bloggen, så jeg måtte kjøpe mer. Men nå er det ordnet. Ellers er her neste mann ut med spysyke :-( Syke barn er kjiiipt!!! Iallefall når det aldri går over og de bare avløser hverandre igjen og igjen!

Men jeg trøster meg med at her er Vinterfestuke og masse hyggelig som skjer. Foreløpig har jeg fått med meg Postgirobygget, og til helga står Penthouse Playboys for tur! Det gleder jeg meg supermasse til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar