mandag 7. mars 2011

Før og etter bilder

I dag har jeg sittet og sett gjennom bilder fra da vi overtok huset vårt for snart 10 mnd siden. Nedrivingen startet samme dag vi overtok, og også oppbyggingen skjedde raskt, så jeg har ikke tenkt så mye på hvordan her egentlig så ut. Så da var det litt gøy å se de gamle bildene i dag.


Det gamle kjøkkenet i 2. etasje var definitivt ikke mye å ta vare på. Jeg tror ikke det var gjort noe der siden 1954 da huset ble bygd.


Men som soverom til Linnea fungerer det fint og har blitt et helt annet rom. Og den gamle kjøkkeninnredningen ble erstattet med alkove til minstepia vår.
Også Marcus rom hadde STORT forbedringspotensiale! Her hadde det vært vannlekkasje og vi måtte bytte tak utvendig før vi gikk i gang med å gjøre noe inne.

Vi forminsket hans rom noe og forstørret vårt rom, men han har enda mer enn nok plass. Og det aller fineste med hans rom er utsikten og alt lyset! Og så liker jeg godt det store kartet i lerret som hang igjen da vi overtok.

Det artigste med renovering er å se på forandringene fra før til etter. Det har definitivt skjedd en del. Og fordelen med å kjøpe et hus hvor mye må gjøres, er jo mulighetene for å få det slik man vil. Jeg er glad for at vi fikk tatt alt det viktigste raskt, så får det resterende vente enda en god stund. Nå fremover tror jeg det holder i massevis å planlegge bryllup!

Ha en fin uke så lenge!

7 kommentarer:

  1. Hei hei...

    innom deg her for 1 gang, og har vært innpå her en stund.. For et vakkert hus dere har!! Nydelig..

    De bryllupslokalene var aldeles nydelige, skulle gjerne giftet meg ens lik plass :-)))

    Kommer snart igjen.. ..

    Klem Birte

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kjempehyggelig kommentar her på bloggen min Birte! Glad for at du liker den, og koselig med tilbakemeldinger! Klem, Carina

    SvarSlett
  3. Så flotte barnerommene har blitt. Stas når en kan være med å pusse opp så en får bestemme hvordan det skal se ut ja.
    Henger meg på som følger jeg:-)

    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  4. Takk skal du ha for tilbakemeldingen, City Romance :-) Koselig med nye følgere! Og det er definitivt kjempegøy å kunne forme hjemmet sitt selv :-) En fortreffelig tirsdag til deg og mine andre lesere!

    SvarSlett
  5. Sengen på jenterommet ble utrolig flott:D

    SvarSlett
  6. oi, så flott dere har gjort det!! :-)

    SvarSlett
  7. Tusen takk jenter :-) Er veldig fornøyd med den innebygde senga ja. Deilig med flinke håndtverkere!

    SvarSlett