torsdag 3. februar 2011

Tidlig vårstemning

 




























Om været har vært aldri så grått i dag, så har jeg likevel hatt følelsen av vår. Kanskje litt tidlig med tanke på at vi såvidt er inne i februar, men litt deilig likevel. Vårstemningen gjorde iallefall at jeg dro ut å kjøpe lysrosa tulipaner, rosa servietter og et par rosa puter for å forsterke følelsen. Til vanlig pleier jeg ikke å finne fram rosa interiørting før ut i april, men her i nyhuset treffer jo sola huset 3 uker tidligere enn på Ankenes, så kanskje derfor jeg lar meg lure...  

Her i spisestua er det godt å sitte å se ut. Selv om det er gråvær, kommer det mye lys inn pga de store vinduene og altandøra. Utsikten er også kjempebra til at vi bor midt i byen, men det er ikke så lett å se av bildene i dag. Nå har jeg begynt å vri hodet for å finne ut hvordan vi skal klare å skjerme for sola når den snart skinner rett inn hos oss. Vi har litt ukurante mål på vinduene, så det finnes ingen lette løsninger.


Ellers har vi vært mye inne de siste dagene. "Storungene" mine har vært syke med halsverk, så det har blitt mye tegning, perling og tv-titting på oss. Håpet er at de blir friske til lørdag, for da blir det i fall Harstadtur på oss. Meningen er at Mikael og de to største skal på Grottebadet, mens jeg skal på bryllupsshow. Kanskje på tide å innhente litt inspirasjon og starte med planlegging hvis vi skal ha bryllup i sommer...

2 kommentarer:

  1. Jaaaaa! Endelig :-)! klem Taina

    SvarSlett
  2. Så bra at du får til å legge inn kommentar Taina. Æ blir veeeldig glad for kommentara! Håpe du har hatt en fin bursdag i dag! Klæm

    SvarSlett