mandag 14. februar 2011

En fin Valentinsdag...

... ønsker jeg dere alle! I dag er en fin anledning til å gi litt ekstra oppmerksomhet til de nærmeste. Her hjemme har vi laget en liten tradisjon på å være sammen og spise en god middag, enten ute eller hjemme. Ettersom barna har kommet til har vi mest vært hjemme da :-)



I dag har jeg fri etter arbeidshelg, så jeg har benyttet anledningen til å dekke bordet litt ekstra pent, og så tenkte jeg å lage en biffmiddag til mann og barn.  


Serviset har fått seg en tur ut av det nye vitrineskapet...


... og jeg har pyntet med rosa servietter og de håndlagde serviettringene jeg har arvet etter mormor.


Og så har jeg pyntet bordet med 5 søte hjerter. Et for hvert familiemedlem i vår kjernefamilie.


Og til sist syntes jeg det var på sin plass med roser. Også disse i rosa som jeg liker så godt.

Med dette ønsker jeg deg og dine kjære en ekstra fin dag! Klemmer fra


1 kommentar:

  1. Så koselig hos dere!Tippe mann og barn blir fornøyde;))

    Ha en fin kveld!K L E M

    SvarSlett