søndag 30. januar 2011

Valg av utebelysning...

 ... er noe av det jeg har tenkt mye på de siste månedene, uten at det så langt har ført til konkrete resultater. Noen framskritt har tenkingen rundt dette likevel medført. Da jeg først så for meg utelamper, var jeg brennsikker på at vi skulle ha hvit utebelysning. Det eneste jeg da var spent på, var hvordan det ville funke mot et etterhvert hvitt hus. Hvitt har liksom vært "tingen" leeenge nå... Men så begynte jeg da plutselig å tenke mer og mer på grønnpatinerte lykter da, - og at det kanskje ville ivareta husets stil bedre... Så nå ser det mer og mer ut som at det er det vi heller mot. Men så er det å finne ut hvilken type da! Hmmm... jeg er nok ikke den kjappeste til å ta avgjørelser, men det handler jo om at jeg gjerne vil at vi skal bli fornøyde og være sikre på valget vi tar. De to første lyktene vi har sett på er fra http://www.lysbutikken.no/ Bildene er hentet fra deres sider.Den øverste er i serien London. Den er firkantig i stilen, mens Modena er sekskantig. Det jeg ikke helt liker med den, er at den er så spiss på toppen. Men jeg har inntrykk av at alle de sekskantige lyktene er ganske spisse. Så det vanskeliggjør valget litt... 





Den siste lykten vi har sett på er Vestby fra http://www.ea.no/ Den har litt mer forseggjorte detaljer enn de to andre, men også den spisse avslutningen som den andre sekskantede. Ikke et enkelt valg nei... Jeg tenkte kanskje det kunne hjelpe meg litt å legge de ut på bloggen. Da kan jeg selv også se de ved siden av hverandre og kanskje finne ut hvilken jeg liker best...
 

Men det er fullt lov å komme med tips til hvilken du liker best, eller hvis du vet om andre fine lykter som jeg bør se på!!!! Tror ikke valget kommer til å bli tatt umiddelbart så tregt som hodet mitt er til å ta avgjørelser ;-) Uansett ønsker jeg hver og en av dere der ute en fin uke! Klem

1 kommentar:

  1. Oooh, jeg likte London veldig godt.
    Lykke til med valget :-)

    SvarSlett