søndag 15. april 2012

Fine rosa greinroser...


... fikk bli med hjem fra Coop Obs på fredag. Jeg har aldri sett slike som avskårne blomster og synes de var så søte.


Og så passet de godt i den fine mugga vi fikk til bryllupet. Jeg liker så godt settet med mugge og fløtesett. Supersøtt og helt min stil.


Og en deilig lys rosa farge :-)


Og i tråd med at sola skinner og varmer, kommer stadig flere rosa detaljer inn hos oss og skaper vårstemning.


Og denne helga har jeg hatt masse tid til vårforberedelser som det ikke er rom for på travle ukedager. Storungene har vært på hytta på fjellet med "mor" og "far", og vi har bare hatt lillesnuppa hjemme.


Så da er huset rengjort, sengetøy skiftet, vinduer vasket og rene gardiner kommet opp. Det gir en superdeilig følelse en søndags kveld!

I tillegg har vi hatt masse tid til kos og lek med snuppemor. Det er så godt å kunne konsentrere seg om ett av barna iblant, uten at de må kjempe om oppmerksomheten.


Og som forrige helg, har vi også tilbragt tid i fantastiske Narvikfjellet denne helga. Store deler av dagen i dag har gått med til kjelkekjøring i strålende solskinn.


 Og jeg klarer ikke å la være å ta bilder når vi drar opp i fjellet. Jeg synes utsikten er helt fantastisk!


Her er snuppemor Linnea i midten mellom min guddatter Vårin og søte Hermine. Vetle bak på gjerdet.



 Linnea begynner å bli dreven kjelkekjører og var mye tøffere i dag enn sist helg.

Og så meg og min kjære mann da :-) En nyydelig helg som vi avsluttet med nydelig lammestek og deilig pannacotta hos våre kjære venner Tore og Eirin. Så da er jeg skikkelig fornøyd og klar for ny ukestart. Jeg håper din helg har vært like fin! 

Ha en super ukestart!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar