fredag 14. oktober 2011


































... før jeg starter i ny jobb på mandag. Jeg skal ut å handle noen kalendergaver til mine søte små (67 av 72 gjenstår). Kan være greit å ha unnagjort en del av disse før hverdagen tar over for fullt. Og det passer jo bra nå når snøen ligger langt ned i fjellet.




















I tillegg skal jeg gå på kafè med to flotte jenter fra "gammeljobben" i dag og bare kose meg. Jeg synes det er ekstra viktig med litt kosetid i mørketida når det er så lett og bli trøtt og sliten.


Ellers skal nok helga brukes på å rydde inn hagemøbler, ta ned trampolina og få det siste på stell ute nå som senhøsten er på god vei. Og forhåpentligvis får vi puttet inn litt sosialt liv med gode venner og barna deres!


Hvilke planer har du for helga? Jeg ønsker deg iallefall ei fin helg uansett vær og gjøremål. Klem

2 kommentarer:

  1. Å hærregud kor godt d va å høre at d ikke bare e vi som ikke har fådd hagemøblan og trampolina i hus ennu, satse å på at vi får brukt dennan hælga tel akkurat d. :o)
    Ha ei flott hælg lamme alle dine!
    -klæm-

    SvarSlett
  2. Takk takk Cathrin. For å trøste dæ enda mer; helga har gått og trampolina står enda på sin faste plass. Ble visst i overkant med regn til at motivasjonen slo til. Men vi har kosa oss masse inne iallefall :-)Ei fin uke t dæ og andre blogglesere!

    SvarSlett