søndag 3. april 2011

Vinterfestuka er over...

... og rallarklærne kan pakkes bort fram til neste år. Marcus og Celine har storkost seg med barnetog, teater, skirenn, karneval i barnehagen og mye mer. Jeg synes det er så koselig å kle de som små rallare og Svarta Bjørn.

Celine poserer gjerne i mormor-sydd skjørt og gammelt arvet sjal.


Linnea har ikke Svarta Bjørn klær, men jeg synes ikke denne kjolen duger så verst. Litt gammeldags stil fra Zara.


Her er vi på teaterforestilling etter Barnetoget. Marcus med ny bart. Hehe...


Nasse Nøff-drakten ble kjøpt til storesøster Celine da hun var lita, og jeg synes den er ganske søt.


Og så har jo Linnea sin egen lille Nasse i tillegg.

Vi har hatt en begivenhetsrik uke, som hadde sin ende med deilig lunsj og minicruise med Hurtigruten til Rombaksbotn i dag. 

 Barna er godt fornøyde, og selv er jeg temmelig tilfreds med å ha fått med meg to konserter og vært ute hele tre kvelder de siste to helgene. Derav lite blogging ;-) Nå blir det noen rolige uker fram til "Narvikfjellet helt rått" om noen uker. Egentlig er jeg ganske imponert over alt som skjer her i Narvik for tiden!

Jeg ønsker deg og dine en fin ukestart!


3 kommentarer:

  1. Nydelige unger dere har. Takk for at du deler så raust. God uke til dere også <3

    SvarSlett
  2. For nån flotte rallarbarn.
    Kjempefin blogg du har.
    Klæm Kristin

    SvarSlett
  3. Tusen takk skal dere ha for fine kommentarer om både barna og bloggen :-) Gøy å vise fram rallarpyntede barn. Ikke minst når alle til ei avveksling er heldige på bildene. Det er en utfordring med tre små! Klem

    SvarSlett