fredag 15. april 2011

God fredagskveld!


En hektisk uke er over og jeg nyter roen i sofaen etter at barna er i seng og min kjære på Bowling med guttegjengen. Noen uker er definitivt mer slitsomme enn andre, og da er det ekstra deilig med helg.

Uka har i all hovedsak bestått av jobb og mye alenetid med barna, - sistnevnte i ikke særskilt godt humør. Så da blir det deilig med et lite pusterom når de to største drar til fjells med besteforeldrene i morra tidlig for et par dager.

Gårkvelden gikk med til jenteklubb til litt for langt over midnatt, og i dag har jeg latt hus være hus og brukt fridagen til en deilig lunsj med to veldig kjære tidligere kollegaer. Godt å kose seg litt ekstra etter ei hektisk uke!

Med tanke på det enormt regnfulle været har vi valgt å ikke legge særlig planer for påsken. Men jeg trøster meg med at regnet gjør at snøen forsvinner veeeldig raskt! Og det er jeg definitivt klar for nå!

Disse to søte putene var jeg å kjøpte på Kremmerhuset forleden dag. De er ment å flytte inn på rommet til minsteprinsessa. Tror de vil passe godt i sovealkoven hennes med de andre rosa og beige putene.

Ellers har jeg planer om å få påskepyntet huset litt i helga. Ungene hadde med så søt påskepynt hjem fra barnehagen i dag, så da er det bare å finne fram resten fra loftet. Hvilke påskeplaner har du? Jeg håper uansett din påske blir fin, så har jeg selv et håp om litt mer blogging, maling av gangen og kanskje et nytt lite møbel...

2 kommentarer:

  1. Det var noen søte puter,, her er det heller ingen planer i regnværet,blir hus og hjemmeprosjekter på oss..Ønsker dere en deilig påske alle sammen..Klem Monica.

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha, Monica! Mye bedre å få gjort unna litt hjemme når været uansett ikke innbyr til uteaktiviteter. En flott påske til dere også! Klem, Carina

    SvarSlett