fredag 8. april 2011

Nytt bilde...


... på Marcus' rom. Han fikk det i gave av Martin som har arvet klær av han, og jeg synes det var kjempefint og passet perfekt inn på rommet hans. Midt i blinken for gutten som elsker biler, - og for mammaen som liker å fylle rommet hans med stjerner :-)

Som dere ser er det ikke første stjerne på rommet hans nei. Rommet består i all hovedsak av beige, lyseblått og hvitt og stjerner! Og det visste ikke Anette som kom med bildet. Litt flaks skal man ha!

Det er kommet opp et par bilder over senga hans etter at jeg tok dette bildet da... Så det eneste som mangler nå er vel en hylle over kommoden.

Og dette kartet liker jeg bare så godt! Synes det er dekorativt og at det har nydelige farger til et gutterom. Og forhåpentlig kan han lære noe av det også etterhvert ;-)

Nå nyter jeg en rolig fredagskveld i ro og mak foran tv'n. Fredag er bare ukas beste og koseligste dag hvor roen virkelig senker seg. Og da gjør det ingenting at det er jobbhelg fra i morra ettermiddag.

Jeg ønsker deg og dine en koselig helg! Klem

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Så nydelig gutterom...flott med de litt duse fargene til en gutt også.

    SvarSlett
  2. Ja, litt flaks skal man ha - både giver og mottaker :). Det var artig at bildet passet så fint inn på rommet til Marcus! Ha ei fortsatt god arbeidshelg, Carina. Klem, Anette

    SvarSlett
  3. Hei :) Såå fint rom ! Hvor har du kjøpt kartet ?
    Cathrine

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Cathrine. Kartet hang i huset da vi overtok, men jeg vet de har lignende kart på Ikea :-) Mvh Carina

      Slett