søndag 17. oktober 2010

Taklampene til soverommene...

... er alle tekstilpendler. Jeg har begynt å gå litt lei av takplafonder og ønsket fortrinnsvis "hengelamper". Den siste som nå er på vei i posten er til Marcus' rom. Den heter Mysinge og er bestilt fra Lysbutikken.no. Jeg har lett lenge for å finne en lampe til gutterommet hans, uten å finne noen jeg liker godt. Jeg fant en fin på Lampehuset, men jeg turde ikke kjøpe en i glass til en villmann som han, så da var det bare å lete videre. Ikke at den jeg fant er så spesiell, men jeg synes den er fin med et enkelt og rent inntrykk utenpå og med sølvfarge inni. Tror den kan passe godt på gutterommet, - og så vokser han ikke fra den på på kort tid heller. Jeg er ikke så glad i lamper med barnefigurer på... Barna forandrer jo hva de er opptatt av ca årlig, så det kan bare bli feil.


På vårt rom har vi kjøpt Vendela pendel fra Skeidar. Den har jeg likt lenge, og vi har nattbordslamper i samme serien. Helt grei pris og samtidig et eksklusivt uttrykk, synes jeg.


Til Celine og Linneas rom har jeg bestilt taklamper fra Ellos. Celines taklampe heter Maria, og jeg synes den gir et lyst og luftig inntrykk med gjennomsiktige hvite blonder. Linneas taklampe er laget i tynn Organza, og den gir et kjempelekkert lys til rommet hennes. Hennes lampe liker jeg bare bedre og bedre for hver gang jeg ser den :-) I morra er forhåpentlig sovealkoven til Linnea også ferdig, og da gjenstår bare å kjøpe madrass, henge opp gardiner og vaske, så hun kan flytte inn. Blir greit å få henne på eget rom nå. Bilder kommer etterhvert. Ukene er litt hektiske, så det er ikke bare å få gjort klart til billedtaking og blogging da, men skal se hva jeg får gjort. Ha en fin ukestart så lenge! Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar