søndag 31. oktober 2010

Litt mer fra Linneas rom

Gardiner er kommet opp på Linneas rom, sprinkelsenga har vært inne et par dager men er på vårt rom igjen etter at Linnea var dårlig i går kveld. Håndtakene er på plass på skuffen på alkoven, og jeg synes de er så fine. Jeg kjøpte de på Celines hus her i Narvik nå nylig. Taklampen er som tidligere nevnt bestilt fra Ellos og laget i Organza stoff. 
Også knaggene med små jenter synes jeg er supersøte. Og så passer de så bra til den rosa tapeten med hvite hus. Knaggene er bestilt fra http://www.lobelia.no/. Tapeten er fra Sandberg og er mulig å få kjøpt på Kulør under Parkhallene. 
De rosa telysestakene vil ikke bli brukt til telys på maaange år, men jentene kan bruke de til å putte hårstrikk og småting i, og så pynter de jo litt opp. Det er fortsatt en tid til alt er på plass her, men går stadig framover. Bare jeg får tid, så er det hyller til barnerommene som skal males hvite, settes på hylleknekter og henges opp. Så gradvis vil rommene bli mer personlige, men ser at det tar tid...  
I dag har vi hatt en super dag! Vi har vært på aketur i solskinnet og vært masse ute og ungene har vært kjempeblide og fornøyde. Og de ble ikke mindre fornøyde etter å ha vært rundt i nabolaget og feiret Halloween og tigd til seg masse godterier :-) Egentlig er jeg ikke så begeistret for Halloween, men ungene får jo raskt med seg tradisjonene fra annet hold, og ikke hadde jeg hjerte til å si nei når Celine på fem år kom hjem og fortalte at hun gledet seg sååå mye til Halloween. Og lillebror Marcus på tre år har løpt rundt i skjelettkostymet sitt siden fredag, og han var ikke mye beskjeden der han og storesøster gikk fra dør til dør i dag, med pappaen godt i bakgrunnen. Ha en fin ukestart! 

1 kommentar:

  1. Heia!
    Så fint rommet blir i rosa og hvitt:)
    og kan tenke meg at det er stas å få godis,her hadde vi en lav halloween-profil,e ikke overbegeistra akkurat!

    Ha ei fin uke Carina!
    PS!Kommer gjærne på party så fremst at alt går bra her hjemme med lillegutt.

    SvarSlett