søndag 3. oktober 2010

Kveldsstemning...

... i stua. For første gang har vi fyrt i peisen i nyheimen. Noe varmt enda, men koselig. Peisen varmer iallefall skikkelig. Det er en Rais Pilar 172, kjøpt på Steinsenteret. Jeg synes den passer godt inn i stuehjørnet med den slanke, høye formen. Jeg er også veldig glad i den rå murveggen bak. Kjempefornøyd med at vi torde å ha både den veggen samt en helvegg i peisestua i rå mur. Det er litt vanskelig å se orntlig av dette bildet. Jeg tok det med mobil siden jeg hadde glemt kameraet i gammelhuset, noe som dessverre vises av kvaliteten. Men skal ta flere bilder snart med bedre kamera - og i dagslys. Vi har det bare så forferdelig rotete med esker og sekker rundt overalt, så da blir det lite motiverende å ta bilder. Selv om vi har bodd her to uker nå i helga, så har vi brukt mesteparten av den ledige tida på å få ut alle ting fra huset på Ankenes, samt ikke minst å vaske ut. 26 timer har gått med til utvasking, så det bør være rent nå. I morgen er det overlevering av huset. Det skal bli fantastisk deilig å bare ha et hus å konsentrere seg om! Og deretter kan jeg begynne å glede meg til å få det mer i orden her hjemme :-) Ha en fin søndagskveld! Klem

2 kommentarer:

  1. Så koselig, smakfullt og pent dere har fått det!
    Synes forresten at mobilbildet er kjempefint og veldig stemningsfullt :o)

    Må dere trives riktig så godt i nyheimen, og livet gi dere sitt bredeste smil på veien videre.

    Varm hilsen fra Inger Mari

    SvarSlett
  2. Det blir så koselig og så flott! Glede oss til å komme på besøk :)

    Therese.

    SvarSlett