onsdag 11. august 2010

Alle nye vinduer er satt inn...


... både i 1. og 2. etasjen. Her ser dere hvordan det blir med badvinduene som er frostet. Vinduene gir bra med lys inn og virker overhodet ikke til å ha innsyn, så det lover bra. Vi fikk samtidig skiftet ut nødvendig plank på utsiden for å unngå lappverk. Og gjett om jeg har lyst å male alt hvitt framfor å male det ubehandla treet gult... Men denne biten må som nevnt utsettes. Kanskje greit å ha fokuset på å komme oss inn i huset!

Ellers skjer det mye innvendig for tida. Det meste av sparkling er nå ferdig og arbeiderne er i gang med maling av tak og vindusposter. Og deretter er det tid for grunning og tapetsering av vegger :-) Det eneste kjipe er at jeg knapt rekker å være innom huset nå som jeg er i full jobb igjen og både jobber og bor utenfor byen. Så akkurat nå får jeg tatt lite bilder og sett lite av utviklingen med egne øyne. Ikke minst siden ettermiddagene har vært fulle med bursdagsforberedelser og bursdager. Men i dag er min kjære lille Linnea 1 år, og etter familieselskap i dag og barnebursdag i morra så skal jeg iallefall få tatt meg en kveldstur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar