lørdag 26. januar 2013

Endelig vinterlig hvitt...

 
også ute. Deilig, deilig snø :-) Nå som snøen endelig har kommet hit nord, så vil jeg egentlig bare ha det hvitt (og litt grått) inne også. Men innslag av blomster i sarte farger er helt greit.
 

Litt lune kontraster myker opp, og så fikk jeg et akutt behov for å hente fram denne vasen fra skapet igjen, og da måtte jeg jo ha noen roser å sette i. Vasen kjøpte jeg på Mester Grønn i Drøbak i sommer, og jeg synes den gjør litt ut av seg.

 
Og med noen få sølvstrå sammen med rosene, blir preget fortsatt vinterlig.
 
 
Kjolen jeg strikket til Linnea til jul, får henge framme til vinterlig pynt. Jeg er så fornøyd med at jeg klarte å bli ferdig, er ikke lenger noen racer-strikker. 
 
 
Engelen til å stryke på bestilte jeg på nett for et par år siden.
 
 
Og en litt for bred blonde ble brettet i to og sydd sammen, og fungerer overraskende bra som bånd rundt halsen. 
 
 
Etter flere år er jeg fortsatt like begeistret for "fattigmannssølv". Det har så fin struktur og dessuten er sølvfargen min yndlingskontrast mot det hvite.
 
 
Nå er det pakketid for min del. Ei uke med videreutdanning i Oslo... Gleder meg :-) Men tror ikke Mannen gleder seg riktig like mye til å være alenefar for våre tre små... Flinke han!
 
Jeg ønsker deg ei superfin uke til vi blogges igjen!
 

2 kommentarer:

  1. hei :)

    Tusen takk for slike fine ord frå deg!
    Kjempe fine bilder du viser..
    Masse lykke til i Oslo :)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder :)
    Fine duse farger!
    Ønsker deg en fin uke videre ;)
    Klem Mirjam

    SvarSlett