fredag 11. januar 2013

Fortsatt ommøblert...

 
... etter jula her i huset. Denne gangen hadde jeg ikke lyst å flytte tilbake møblene da hverdagen kom igjen, for jeg trives godt med å ha det som nå.
 
 
En ørliten dæsj rosa har sneket seg inn sammen med det beige, grå og hvite. Vi får se om det varer... Jeg bruker vanligvis ikke rosa før mye nærmere sommeren. Den rosa puten er fra Skeidar.
 
 
Stort sett bruker jeg ingen andre farger enn naturens egne toner i januar, men det må jo være lov å prøve litt nytt ;-)
 
 
Men fortsatt er her definitivt vinterhus, og jeg har valgt å ikke fjerne den vinterlige pynten etter jul.
 
 
Vi ommøblerer nesten aldri, bortsett fra til jul og når vi skal ha større selskaper, men jeg synes absolutt det er godt med litt forandring.
 
 
Og å erstatte spisestuen med sofakrok synes jeg funker ganske bra.
 

 
Det passer like bra med sofa som spisebord under det store speilet...
 

 
... og jeg synes egentlig det ble ganske koselig. Hva synes du?
 
 
Og noe av det beste er at herifra er det lang vei til tv'en, så det blir en orntlig kosekrok.
 
 
Bokstavene jeg har satt på speilet er i gips og er kjøpt på Anemone i Harstad.
 
 
Et glimt av gipsrosetten i taket. Vi har samme rosett og lysekrone både i spisestua og "penstua", og de er jeg virkelig blitt glad i.

 
Nå skal jeg bare nyte siste del av ukas beste dag - og glede meg til enda to dager uten planer. Det å ikke ha planer er vi stort sett ikke særlig gode til, så det er orntlig luksus å bare ta dagene som de kommer. Hvordan ser din helg ut?
 
Jeg håper du får ei fin helg, og det er tillatt å legge igjen kommentarer her på bloggen også i 2013 ;-)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar