søndag 20. januar 2013

Vakker søndag

 
Litt hjemmelaget kjeks og cognackuler med mer er bra trøst når man sitter inne og ser ut i dette været. 
 
 
Levende lys inne og deilig vinterhimmel ute.
 
 
Viktig å legge godt til rette for å kose seg når man skal skrive oppgave.
 
 
Og satse på at kosen gjør at arbeidslysten stiger. 
 
 
Ørlite litt misunnelig på Mannen og barna som freser ned slalåmbakken akkurat nå i det nydelige vinterværet. Jeg ser bare sorte små flekker i bakken fra her jeg sitter, men forholdene ser supre ut.
 
 
Og når jeg må holde meg innendørs så frister det mer å blogge enn å skrive oppgave. Hmmm.... Men om bare en uke er oppgaven historie og jeg er med igjen :-)
 
For deg som liker naturbilder, er jeg å finne på Instagram under navnet carinafh
 
Jeg ønsker deg en nyyydelig søndag!
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar