tirsdag 7. juni 2011

Sommerfuglrommet...


... har stått på planen for framvisning en stund, og nå som Celine er på tur med barnehagen og rommet er ryddig, benytter jeg sjansen :-)


Det er gode grunner til at rommet har fått navnet sommerfuglrommet. Her bor sommerfugler i alle størrelser, fasonger og materialer. De rosa gardinene fra www.ellos.no har fått besøk av sommerfugler fra Lampehuset her i Narvik.

Små detaljer som utgjør en stor forskjell og pynter godt opp...

Hvis dere ser etter, ser dere at tapeten til venstre i bildet består av sommerfugler. Tapeten er bestilt gjennom Byggmaker og er utgangspunktet for ideen om sommerfugler.

Disse sommerfuglene er stickers som jeg bestilte fra Danmark. Jeg synes de pynter opp en ellers nøytral lampe godt.

Og rundt gardinstanga har jeg hengt opp en tråd med sommerfugler som understreker stilen.

Sommerfugler i glass, plast, speil, som klistremerker med mer, flyr rundt på rommet til størstejenta mi og bidrar til å skape et orntlig jenterom.

Resten av bildene fra rommet får dere se i neste blogginnlegg. Det er så mange detaljer på rommet hennes at det ville blitt så mange bilder hvis jeg skulle vise alle med en gang. Men jeg skal prøve å ikke la det bli en uke til neste innlegg selv om det er litt labert med bloggingen for tida. Uansett ønsker jeg dere alle en fortsatt fin uke, og antar at flere med meg gleder seg til godværet som endelig har meldt sin anmarsj her nord :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar