mandag 27. juni 2011

Regntøy fra Lykke & Lukas...


... snek seg med hjem i bagasjen etter forrige ukes Harstadtur. Det er av merket MeMini by Kari Vikse. Og selv synes jeg bare det er nyyydelig!


Det ble nytt regntøy til begge jentene mine. Linnea fikk helt sett så hun kan krype rundt i barnehagen og slurpe søle. Kvaliteten skal etter sigende være veldig god! På regntøyet altså ;-)

Til Celine som er skolejente nå i høst, valgte jeg å kjøpe regnkåpe og støvler. Hun har et annet sett med bukse og jakke til skikkelig våte dager, men jeg ser for meg at hun blir kjempesøt og holder seg tørr i dette på vanlige regnværsdager.

Jeg liker så godt den gammelrosa fargen og synes det blir ekstra flott med små brune prikker på. Nesten for fint til å brukes, - men bare nesten!

Ellers må jeg beklage mitt fravær i blogglandia den senere tid. Jeg har en policy på at jeg bare blogger når jeg har overskudd og lyst, og denne perioden er noe hektisk. Det er visstnok bare 12 dager til jeg skal gifte meg... Hmmm.... Begynner heldigvis å få mesteparten på plass, men en del detaljer gjenstår enda. Dessverre er det jo ikke så mye jeg kan vise av bryllupsforberedelsene da, så det får heller komme i innlegg etter bryllupet!

Jeg ønsker deg en kjempefin ukestart! Og jeg blir veldig glad hvis du legger igjen livstegn etter deg her på bloggen min :-) Klem

7 kommentarer:

  1. Jeg legger gjerne igjen livstegn :) Så nydelig regntøy til jentne. Ønsker deg og dere virkelig lykke til med innspurten til bryllupet :)Stor klem fra en ivrig følger ;) Kine

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig hilsen, Kine! Ja, det er spennende å arrangere så stor fest, men føler at de fleste brikkene er på plass nå, så har begynt å glede meg! En superfin ferie til deg! Klem klem

    SvarSlett
  3. Det var et kjempefint regntøy !
    Lykke til med innspurten av bryllups-forberedelsene.

    SvarSlett
  4. Takk skal du ha Anne! Vi kommer nok i mål med gode hjelpere og flinke kakebakere rundt oss :-)

    SvarSlett
  5. Nydelig regntøy! Vil gjerne høre når høsten kommer om kvaliteten lever opp til ryktet :)
    Ivrig følger av bloggen din men dårlig på å legge igjen spor(rødme). Vet jo at d e morsomt med tilbakemelding pga egen blogg.. syns du skriv vældi fint å kan nestn ikke vente med å få se korsn bryllupet blir!!!!
    Lykke til videre med forberedelsene :)
    Kjersti!

    SvarSlett
  6. Oi så fint regntøy + støvler, helt min smak! Takk for tips :-)

    Klem fra en fersk livsstils-blogger

    SvarSlett
  7. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og lykkeønskninger, Kjersti! Artig med positiv feedback :-) Blir nok mer enn nok å blogge om etter bryllupet ser æ for mæ :-)

    Og når det gjelder regntøyet, e det også å få kjøpt på Små Monster i Narvik :-)

    SvarSlett