tirsdag 14. juni 2011

Sesongens siste peoner og nye småmøbler...


... er på plass i heimen. Etter sigende er dette siste uka i år hvor det er mulig å få tak i peoner, så da MÅTTE bare en bukett bli med hjem. Jeg synes de er så vakre, disse dusrosa blomstrene!

Endelig har jeg også fått kjøpt inn et stort hvitt brett til å bære servise mm på. Det er et must når vi har takterrasse og kjøkkenet er en etasje ned. Er ikke sååå glad i å løpe i trappa.

Brettet fant jeg på Skeidar, - og ja det er hvitt. Om rosa er sommerfargen min, så er definitivt hvitt helårsfargen min  :-)


Et annet viktig møbel jeg har savnet en stund, er dette konsollbordet av serien York fra Bohus. Jeg har lenge vært på utkikk etter et konsollbord som var såpass bredt som dette, og som ikke hadde ekstraplate nede. 

På dette bordet skal nemlig strikkemaskinen min stå :-) Så endelig har jeg et håpe om å få den i gang igjen etter flyttinga. Kanskje ikke før mot høsten, men da har jeg iallefall noe å glede meg til :-)

Denne lysestaken er på ingen måte ny, som dere nok skjønner fordi den er i messing. Den stod igjen i huset etter de forrige eierne, og jeg synes den er kjempefin. Har ikke råd å male den selv om messing ikke helt er mitt yndlingsmateriale.

Til sist vil jeg gjerne vise dere gulvspeilet jeg har kjøpt. Var så heldig å få det på salg på Skeidar. Og det er så greit å ha speil på soverommet hvor klesgarderoben er.

Og så synes jeg dette speilet har så vakre detaljer! Så endelig er soverommet vårt litt mer intakt, om enn på langt nær ferdig.

Ellers har jeg fått unna litt bryllupsforberedelser siste uken. Er så utrolig glad for at snille søte Elin vil bake bryllupskake til oss! I dag har jeg også fått 17 hvite duker fra Ellos i posten, og kjøpt en drøss av serviettringer på Princess. Blir nok nødt å leie ut litt utstyr etter bryllupet for å få igjen litt av alle pengene som fyker avgårde til bryllupet, men koselig skal vi nok få det ;-)

Ønsker dere alle en fin uke og håper at solen skinner på deg!


1 kommentar:

  1. Heihei!
    Nydelige blomster og herlige bilder :) Elsker peoner!!!

    Klem Anette

    SvarSlett