lørdag 13. november 2010

I går var det Perfect Home Party...

... hjemme hos meg. Lill-Karin som var forhandler hadde med seg masse fint og det var ikke vanskelig å finne noe som fristet. Jeg tror alle jentene koste oss med alle de fine tingene, masse kake og hyggelig selskap. Og så var det hyggelig å invitere til første arrangement i nyhuset! Kanskje det bør bli en årlig tradisjon med et slikt party?   














  

Denne adventsstaken ligger det nå inne bestilling på ;-) Jeg synes den er kjempesøt og ser for meg at den vil kunne bli en viktig tradisjonsbærer for barna som vil minne dem om JUL :-)










Dette stettfatet bare digger jeg! Jeg synes det er rålekkert og så bare passer det ekstremt bra inn hos oss ;-)
Også disse tre skålene til snop og diverse synes jeg er kjempefine. Fargen inni er eggehvit og så er de sølvfarget utenpå. De pynter godt opp på bordet og er festlige med en litt annerledes form.

Denne rammen til 9 bilder var jeg så heldig å få i vertinnegave. Her skal det definitivt inn bilder av mine søte små :-) Må innrømme at partyet bidro til å skape en viss julestemning hos meg. Faktisk såpass at jeg i dag har sittet på nett og bestilt en del kalendergaver til mine søte små. Bør jo komme i gang med tanke på at jeg har 72 gaver å pakke... Ellers vil jeg ønske dere en kjempekoselig helg! Nå er det definitivt natt her i huset! Klem


1 kommentar:

  1. Det va kjempekoselig og huset var blitt utrolig flott;)
    Ha en fin kveld,her forberede vi til dåp imårra;)
    klem

    SvarSlett