søndag 28. november 2010

God 1. søndag i advent!

 Med dagen i dag føles det nesten som om jula er rett rundt hjørnet. Iallefall er julestemningen godt på plass med kulde og snø ute, et Narvik som er vakrere pyntet enn noen gang tidligere med all ny lyspynt og et flott julemarked, med advensstaker og adventstjerner i svært mange vindu rundt oss, kalenderpakker liggende klar til innpakking og barn som allerede er spente og forventningsfulle. Det hjalp godt på med deilig adventsfrokost hos Eirin og Tore med to andre vennepar også! Koselig å være samlet og ha litt hyggelig tid sammen mens barna leker og er fornøyde, - uten krangling!!! Det har vært en deilig dag! Om jeg selv ikke har fått med meg tenninga av julegrana, så har iallefall min kjære og mine to største små fått det, og ikke minst fått godteri av nissen :-) Så da er alle fornøyde her i huset, og da gjør det ikke noe at julegavelisten enda ikke er skrevet og at huset er passe rotete og trenger en vask. For med første lys tent på adventstaken er dagen i dag tilegnet kosetid! Jeg ønsker dere alle en fin adventstid! Ta godt vare på hverandre og alt det koselige med denne tiden! Klemmer fra

1 kommentar: