søndag 22. juni 2014

Grenroser...

 
... er helgas blomst her i huset.
 
 
Jeg synes de er så vakre. Og så er jeg så glad i den hvite skakke vasen (Kjøpt på Til Bords).

  
 
Her i huset har vi hatt en rolig helg.
 
 
Begge jentene har vært på hytta med svigers, og Marcus og jeg har kost oss sammen. I natt har han hatt overnattingsbesøk av en kompis.


Så da har jeg rukket å rydde og vaske barnerommene og tømt de for leker som ikke lenger er i bruk.
 
 
Bilder er allerede tatt av storjenterommet.

 
Planen er at dere i neste blogginnlegg skal få se hvordan Celine har det på rommet sitt. Jeg tror ikke rommet hennes har vært på bloggen siden første året vi bodde her i huset.
 
Men nå er det sengetid her i huset så jeg er opplagt til kommende arbeidsuke. Jeg ønsker deg en fin uke!
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar