onsdag 11. juni 2014

Den siste måneden...

 
... har blitt brukt til alt annet enn blogging.

 
Vi har hatt en god del flotte dager, og verandaen er virkelig tatt i bruk for sesongen.

 
Allerede er mange middager inntatt her og en god del kaffe og is.
 
 
I tillegg har Mannen fått snekret ferdig dukkestua utvendig, og jeg er i gang med å male den hvit.

 
Så om ikke lenge kan i alle fall utsiden vises fram ;-)

 
Dukkestua henger fast i verandaen, så da blir det koseligere å se også i den retningen :-)
 
 
Det er så deilig med alt som går framover og begynner å bli slik vi ønsker å ha det.
 
 
Ellers har den siste måneden gått med til mange feiringer.

 
Her er barna på 17. mai. Fikk liksom aldri blogget om det...
 
 
 


 
I tillegg har vi feiret Diamantbryllup til barnas flotte oldeforeldre, Mai-Ann og Odd. Ikke dårlig å ha vært gift i 60 år!
 
 
Mine sine 3 hjerter.
 
 
Og vi har vært med på koselig Navnefest og ettårsdag for fineste Jonas, her på armen til Heidi.
 

Her er Jonas' hærlige storesøster Hedda, - i starten og etter hvert i feiringen :-)
 
 
Ellers har dagene gått med til å trene for å få foten opp å gå etter benbruddet i vinter. Snakk om lang prosess... Jeg har også lest pensum og hatt eksamen og er nå ferdig med alt av studier for en stund :-) Så i tillegg til jobb og hus og heim har dagene vært fulle nok. Så da blir det naturlig nok mer fokus på dagligliv enn på blogging, men jeg satser på at jeg lar høre fra meg om ikke så lenge igjen.
 
Ha noen fine dager så lenge!
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar