onsdag 18. juni 2014

Rosa...

 
 
... er tilbake i heimen igjen. Min ultimate sommerfarge.
 
 
Og når peoner er i hus for sesongen, da er det virkelig sommer!
 
 
Peoner er bare de aller vakreste blomstene jeg vet.
 
 
Bare synd sesongen er så kort!
 

I dag har jeg vasket vinduer og skiftet til lette sommergardiner, så da får jeg sommerstemning til tross for at utetemperaturen er ensifret.
 
 
Ellers har det vært en veldig så bra dag i dag. Jeg har fått eksamensresultatene og det gikk bare godt.

 
Så nå er familieterapiutdanningen avsluttet, og jeg skal ikke studere mer på en stund. Selv om jeg liker kjempegodt å studere, har det noen omkostninger ved siden av full jobb og relativt små barn.
 
 
Så nå kan jeg omsider bruke tiden enda mer sammen med barna, uten tanke på at jeg burde lese pensum. Det lover til å bli en bra tid framover :-)
 
Jeg ønsker deg en fin ukeslutt!
 
 

2 kommentarer:

  1. Stor grattis med vel bestått eksamen! Godt jobba!
    En god sommer til deg og dine. Klem fra meg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Inger Mari! En fin sommer til deg og mannen 😊 Klem

      Slett