onsdag 1. juni 2011

Rødsaft i nye glass...


... og mugge fra Celines hus. Jeg var innom der på Åpen kveld i forgårs og fant ut at disse måtte bli med hjem. De er i akryl og derfor perfekte til utebruk.

Jeg synes mønsteret på de er veldig pent og romantisk. Og rødsaft er et must på varme sommerdager - som vi forøvrig ikke har hatt så mange av enda. Men alltid beredt ;-)

Og litt belgisk sjokolade er selvsagt også et must ;-)

Og med årets første peoner i hus, har jeg iallefall fått litt sommerfølelse her inne. Det er bare fantastisk vakre blomster, synes jeg!

Ellers så går her tregt med bryllupsforberedelser, men bryllup skal det nok bli. I dag igjen har jeg hatt syke barn hjemme og da blir det ikke gjort så mye fornuftig. Tredje uke på rad med spysyke barn :-( De har vekslet siden februar på å være hjemme nå med spysyke. Når den siste har blitt frisk er det førstemann sin tur igjen. Skjønner ikke at det er mulig! Har virkelig aldri hatt så ofte syke barn som det siste året. Men, men.. vi går fortsatt lysere tider i møte, så det er håp ;-)
Deilige juni som har kommet i dag :-)

1 kommentar:

  1. Hei:) De glassene var virkelig kjempefine. Jeg får skikkelig sommerfølelse av rødsaft i mugge og pioner:)

    Håper barna blir friske og raske snart.

    Klem fra Pernille

    SvarSlett