lørdag 28. mai 2011

Deilig helg...


... med fint vær og små tegn på sommer. Gresset begynner å bli klar til første klipp, trærne er i ferd med å bli grønne og butikkene er fulle av vakre blomster som roper etter å bli tatt med hjem. Dette er egentlig den fineste årstiden av alle, - når alle de lyse dagene ligger foran oss. 


Denne vakre figuren av Jomfru Maria fikk jeg fra skjønne Anette under gaveleken på utdrikningslaget sist helg. Jeg synes den er så fin. Den har tatt bolig i glasskapet i stua hvor den absolutt kommer til sin rett. 

Også denne fine rosa hortensiaen måtte få litt plass på bloggen. Det er så deilig å fylle rom og uterom med blomster. Iallefall blir jeg ekstra glad av det.

Denne nydelige koppen med det vakre tefatet med plass til litt ekstra kos, var jeg så heldig å få sist helg av søte Janne. Jeg gleder meg til å fylle den med kaffe latte som kan nytes sammen med litt belgisk sjokolade, - også en av mine favoritter.

Og med disse deilige tøflene som snille Margrethe har strikket til meg, unngår jeg iallefall å få kalde føtter den nærmeste tiden, ;-) hehe..

Til sist må jeg også vise fram helgas roser. Nye avskårne blomster til helga er blitt en tradisjon jeg setter stor pris på og som lyser opp inne uavhengig av vær ute.

En fortsatt fin helg til deg og dine!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar