onsdag 4. mai 2011

Bryllupsinvitasjonene...


... kan omsider vises fram. De er kommet mottakerne i hende og mange har allerede svart, så da er de ikke lengre "hemmelige".

Baksiden av konvoluttene er pyntet med hvitt segl med to hjerter og "a touch of pink". Denne delen av forberedelsene har vært hyggelig å holde på med på kveldstid.

Beklageligvis går en del av min tildelte "bloggetid", dvs. tiden etter at barna har lagt seg og det mest prekære av husarbeid er unnagjort med til helt andre ting enn blogging for tiden. Det er jo plutselig bare i overkant av to måneder til bryllupet, så da er det der jeg må legge inn en del innsats framover. Skal ikke påberope meg kontroll på det området nei. Men håper dere unnskylder meg litt sjeldnere blogging de første par månedene.


Innbydelsene har jeg bestilt fra www.decorium.no Jeg var innom der og tittet da jeg var i Oslo. De hadde en god del fint, og så var det et pluss at søstrene der var kjempehyggelige og gav god service. For ikke å snakke om at det er enkelt å bestille på hjemmesidene deres. Jeg har bare pyntet invitasjonene med et kremfarget bånd i tillegg som går i samme farge som rammen rundt invitasjonen.

Og aller mest fornøyd er jeg med monogrammet som min kjære venninne og forlover Katja har laget til oss. Ved første blikk ser man kanskje ikke hele symbolikken. Men monogrammet består altså av en C for Carina, en M for Mikael og et hjerte. I tillegg inneholder monogrammet et liggende 3-tall, som symboliserer våre 3 kjære små. Dermed inneholder monogrammet alt som er det viktigste for meg; kjærligheten mellom meg og min flotte mann og våre deilige små. Tusen takk, kjære Katja!

Jeg ønsker dere en fin ukeslutt, så blir det nok litt mer blogging til helgen :-) Klem

3 kommentarer:

  1. Så flott det ble vennen! Var veldig gøy å få invitasjon i posten. Flink du har vært! Stas at du er fornøyd med monogrammet :)) nå nærmer det seg med stormskritt!!!! Kosemos fra meg

    SvarSlett
  2. Anne K. Edorsen5. mai 2011 kl. 22:33

    Flotte invitasjoner! Syns det var et kjempeflott monogram du har fått laget.

    SvarSlett
  3. Så flotte bryllupsinvitasjona! ♥
    God helg til dæ og dine.
    Klem

    SvarSlett