fredag 10. juni 2011

Flere glimt fra Sommerfuglrommet...


... til Celine. Med unntak av at det skal opp et par hyller på sommerfuglveggen, og etterhvert inn et skrivebord, er vel dette det mest inntakte soverommet.


Dukkehuset som pappa lagde til meg da jeg var lita og som jeg har pusset opp, har jeg vist før, men synes det er verd en ekstra titt :-)


Jeg synes det har mange flotte detaljer og liker det enda bedre i rosa enn i grønt. De nye gardinene er ferdigsydde, men har enda ikke kommet opp.

Den hvite bokreolen heter Summer og er fra http://www.bohus.no/  

Jeg liker godt små kofferter til oppbevaring av leker. Jeg synes de er så dekorative på barnerommet. De tre små minste koffertene er fra www.lirumlarumleg.dk

Og enhver anstendig liten husmor må ha porselensservise ;-) Jeg liker så godt pastellfargene. 

En litt større flik av rommet hennes. Der hvor dukkevuggen står skal det etterhvert inn et skrivebord. Det må til nå som størstejenta blir skolejente. I dag har de kommende førsteklassingene vært på besøk på skolen og fått utdelt orange skolesekker. Det var stas!


Og så noen flere bokser til oppbevaring... Synes disse runde er litt morsomme. De er å få kjøpt på Små monster her i Narvik.


Et litt nærmere blikk på sommerfugltapeten. Storjenta har blitt ekstra opptatt av sommerfugler etter at hun fikk dette rommet.


Og sommerfuglknagger må til ;-)


Også på taklampa fra Ellos henger små sommerfugler, men det er litt vanskelig å se av bildet. Og så et sommerfuglspeil på skapdøra.


Jeg er iallefall fornøyd med at det er mulig å finne så mange typer sommerfugler i ulike materialer og med ulik funksjon.

Denne sommerfuglborden er wallstickers som jeg synes pynter opp den ellers kjedelige listen mellom vegg og skråtak.

Må bare vise dere denne lille saken fra Skeidar også. Min lille datter er nok hakket mer begeistret for Hello Kitty enn jeg, men denne er funksjonell!

Det er kjekt at boksen har plass til leker oppi, men det har også mange andre bokser. Men denne er også en puff til å sitte på, noe jeg synes er veldig smart. Da kan hun fylle den med leker og plassere i bokhyllen, for så å dra de fram for å sitte på når hun har besøk. Da unngår vi iallefall å fylle rommet med en drøss andre stoler!

Til sist et lite detaljbilde fra senga hennes - og en søt liten bamseengel da. Celine er den eneste av oss som ikke har hvite, men kremfargede møbler på rommet sitt. Møblene har rukket å bli fire år, men jeg synes de har fine detaljer til et jenterom.

Ellers nyter vi godværet her nord! Strålende sol og 30 grader er ikke dagligdags her, men fantastisk deilig! Godværet har vært til god hjelp for virkelig å senke skuldrene og bare nyte nuet, så håper det varer en stund til! Uansett vil jeg ønske alle mine kjære lesere en deilig pinse! Klem klem



1 kommentar:

  1. Hei :)
    Nydelig jenterom. :)
    Lekkert med alle sommerfugel detaljene.
    Ønsker deg en fin pinse. :)

    SvarSlett