fredag 4. juli 2014

Velkommen inn på storjenterommet...

 
... til Celine.
 
 
Dukkehuset som pappa lagde til meg og som jeg har pusset opp til Celine. Jeg har lagt ut langt flere bilder av det for et par år siden.

 
Et koselig strikketeppe med hennes navn pynter opp Ikeastolen.
 
 
Det har ikke skjedd de store tingene her de siste par årene,

 
men gardiner og sengesett er i alle fall nye fra sist rommet ble vist,
 
 
 
og det samme er en del av småtingene.

 
Men det er uansett veeeldig lenge siden dere har fått bli med inn hit,
 
 
 så da er det kanskje greit med en titt?

 
Siste året har Celine blitt så mye flinkere til å rydde og holde rommet ryddig, så da er det enklere å få tatt bilder også.
 
 
Utfordringen er hva man skal gjøre med alle tingene som over tid samles opp!
 
 
Noe har blitt plassert i ulike pene papirposer, disse fra Molo.
 
 
Utsnitt av tapetet på rommet hennes.


Brudepikekjolen henger fortsatt til pynt.

 
Og rundt omkring er det maaange sommerfugler å finne. Det var et skikkelig sommerfuglrom da det stod ferdig, men noen sommerfugler har flydd ut underveis.
 
Her har det gått i ett en uke nå med koselig besøk. Begge brødrene mine med familie som bor på Østlandet har vært her, og vi har til og med hatt besøk av min tremenning fra USA og hennes mann som vi aldri før har møtt, og de har vært helt fantastiske mennesker å bli kjent med. I tillegg har vi feiret pappa som snart har stordag, men bilder herfra vil jeg komme tilbake med etter hvert.
 
Jeg ønsker deg en fin helg!
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar