søndag 20. juli 2014

Blomstermønster...

 
 
... synes jeg er så koselig når det er sommer.
 
 
Det skaper ekstra sommerlig og romantisk stemning.
 
 
Og det kan ikke bli feil, synes i alle fall jeg.
 
 
På samme måte som rosa er et must sommerstid her i huset.

 
Putene var jeg så heldig å få til halv pris på KID.


 
Et annet "must" om sommeren er "Dronning Ingrid".

 
Det er bare en av de koseligste blomstene jeg vet. Orntlig gammeldags :-)


 
Også voksduk i samme mønster som putene pynter opp her hjemme, - faktisk både inne og ute.
 
 
Det har virkelig vært helt fantastisk her nord denne sommeren. Nesten konstant over 20 grader og knapt noe regn.
 
 
Rett og slett en perfekt sommer!

 
Og nå først har også jeg tatt ferie, etter at Mannen og barna har "feriert alene" et par uker allerede. Så nå skal tiden nytes sammen med mine fine små og min kjære. Jeg har bestemt meg for å ta en bloggepause nå i ferien for å være helt tilstede for mine små.
 
Men først vil jeg ønske deg en super sensommer, uansett hvor du befinner deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar