lørdag 8. september 2012

Noen flere glimt...

 
... fra våre kjære venner, Ann-Cathrin og Eivind. Jeg liker så godt hjemmet deres og stilen de har. Og så er det ikke minst et varmt og hjertegodt hjem å komme inn i.
 
 
Og i morgen kveld er jeg tilbake der igjen :-) Klar for jentekveld med Ann-Cathrin og Katja, - to av de aller beste jentene mine :-)  Jeg gleeeder meg!
 
 
Mandag går turen videre til Geilo for oppstart på videreutdanning. Det skal bli deilig med faglig input, og det skal bli godt med litt "egentid" til å gjøre andre ting enn alt som må gjøres i et hjem.
 
 
 
Når det er sagt er det ikke mye ekstra jeg har gjort i mitt eget hjem den senere tid. Høsten har enda ikke flyttet helt inn, og selv er jeg fortsatt heller ute og tar naturbilder, enn inne og tar interiørbilder.
 

Og til naturbildene bruker jeg fortrinnsvis Instagram (profilen min er carinafh), siden det blir noe helt annet enn interiørblogging. Så får vi heller se hvorvidt høsten snart innhenter meg og lysten til å stelle og stulle inne. Uansett vil jeg ønske deg en fortsatt fin helg og en ny uke når den kommer. Jeg skal kooose meg på hotell til ferdige deilige måltider og faglig påfyll :-)
 
 

3 kommentarer:

  1. Så moro å se bilder fra eget hjem! Gleder meg veldig til å se deg igjen. Å hvor vi skal kose oss.

    Godklem
    Ann-Cathrin

    SvarSlett
  2. Veldig fint hjem og nydelige bilder!

    Ta gjerne en liten titt innom min blogg og delta på mitt lile gavedryss <3

    Ha en flott dag,
    Monica

    SvarSlett
  3. Kos deg med litt egentid på hotell - alltid godt å komme seg litt bort :-)

    SvarSlett