fredag 31. august 2012

Hjemme hos...


... våre kjære venner Eivind og Ann-Cathrin var vi så heldige å få tilbringe flere dager i sommer. Jeg har tidligere en gang laget et blogginnlegg fra hjemmet deres, men en god ting kan ikke gjøres for mange ganger. Og de har virkelig et vakkert hjem, synes jeg!


Ann-Cathrin har en romantisk og søt stil som jeg bare digger, og har gjort hjemmet deres til en superkoselig oase. Og hun og Eivind er fantastiske når det gjelder å få gjester til å føle seg velkomne med nyoppredde senger, håndklær, morgenkåper og sjokolade på senga. Kan definitivt konkurrere med luksushotell :-)

 
Sofaene er som skapt til å trekke bena opp i og bare slappe av å kooose seg i...


Vakre rosa detaljer, akkurat slik også jeg liker det!


Et stort speil i stua øker romfølelsen.


Jeg synes det er så pent med både lampe, vase og lysestaker i glass... Det skaper definitivt en helhet.


For ikke å snakke om de heeelt fantastiske rosene! Jeg bare elsker fargen, størrelsen og kvaliteten. Så vakre roser er det vanskelig å få tak i her nord, synes jeg.


Selv klarer jeg ikke helt å komme i gang med inneliv og pynting og ordning i hjemmet. Har fortsatt mer lyst å tilbringe tid ute og heller ta naturbilder. Så det er på Instagram jeg har vært mest aktiv i sommer. Hvis du vil ta en titt heter jeg carinafh på IG.
 
Uansett håper jeg du har hatt en fin siste sommerdag, og så håper jeg at du nyter de fine bildene fra våre kjære venner.

Jeg ønsker deg en fortreffelig helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar