søndag 17. april 2011

På ønskelisten akkurat nå...


... står dette gulvspeilet fra Skeidar. Planen er å ha det på soverommet oppe der vi har klærne våre. Det finnes i hvitt eller sort, men jeg ønsker meg et hvitt. 
Dette konsollbordet er høyt på ønskelista. Det er også planlagt inn på soverommet. Jeg trenger et som ikke har hylle nede, slik som de fleste av denne type bord har. Her har jeg tenkt å ha strikkemaskinen min, sånn at jeg kan komme i gang med strikking igjen.

Nå i helga har storungene vært på fjellet med besteforeldrene, og Linnea har kost seg masse med all oppmerksomhet fra oss. I tillegg har vi fått gjort noe dypt etterlengtet; Vi har malt yttergangen. Fra å være ferskenfarget har den blitt beige. Veldig mye bedre selv om den ikke er tipp topp. Vi vurderer å bygge ut gangen etterhvert, så inntil vi har bestemt oss vil vi ikke legge for mye penger i det. Men foreløpig gjenstår maling av lister samt å skifte det fæle røde gulvbelegget i trappa. Godt påsken ikke er over enda ;-) Men først gjenstår et par arbeidsdager for vår del.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar