onsdag 6. april 2011

Kom over en bryllupsblogg...



... på min jakt etter inspirasjon på nettet. Den heter www.altombryllup.net og alle bildene i dette innlegget er lånt herfra. Bloggen inneholder en del ulike tips og inspirasjon rundt bryllup, og de fleste kan vel ikke få nok av slikt i en planleggingsfase.

Selv liker jeg især godt å se hvordan andre velger å dekorere til bryllup. Om en del kanskje er noe ambisiøst i forhold til hva jeg tenker selv, så er det likevel gøy å se hvor flott et lokale kan bli med riktig pynt.

Blomsterdekorasjoner trenger ikke være så overdådige. Her er det brukt høye oppsatser med greiner. Naturlig look og mulig å se hverandre tvers over bordet. Lokalet er Ekebergrestauranten i Oslo, et populært sted for bryllup i hovedstaden.

Og så var det dette med hårpynt da... Denne tiaraen var kanskje litt stor, men vedig pen også. Selv har jeg ikke bestemt meg enda, men oppsatt hår blir det nok nå når jeg holder på å spare ;-)

Ha en fin torsdag! Her er det fridag før jobbhelg, og dermed hus- og klesvaskedag.


3 kommentarer:

  1. Lykke til med alle valg. :)
    Mye man skal tenke på foran en så stor dag. :)
    Ha en fin torsdag.

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha :-) Ja det er mye som skal på plass før dagen. Og ikke alltid like lett å få gjort ekstraordinære ting i en hektisk hverdag.

    En fin dag til deg også!

    SvarSlett
  3. Lykke til. Det er jo så mye som skal på plass. Har laget en egen blogg om reisen til bryllupet i 2012. Sjekk ut siden Junebug wedding også. Masse fine bilder. Eller søk på wedding blogs, så får du en oversikt over kjempefine blogger, på engelsk da. Ha en fin kveld:)

    SvarSlett