fredag 9. juli 2010

Linneas soverom...

... var tidligere et hybelkjøkken. 2. etasjen var faktisk laget til en egen leilighet med kjøkken, stue, soverom og bad. Med 3 barn trenger vi imidlertid plassen selv. Den gamle kjøkkeninnredningen er havnet på fyllinga, og så fort bare nytt vindu er på plass, så nærmer rommet seg klart til maling og tapetsering. Jeg har tenkt at kanskje Linnea kan få sovealkove på rommet sitt i kroken der kjøkkenbenken var før. Synes alkover er litt koselige, så får hun orntlig sitt eget lille rede. Har ikke helt bestemt meg for hvordan den skal se ut, men liker utseendet på alkoven nederst i innlegget. Hennes alkove blir imidlertid kun med èn etasje. Så med mindre det dukker opp noen nye fine alkover så tror jeg det er noe i denne gata vi går for. Men tips mottas med takk! I morgen er dagen viet bryllupet til Mari og Christian, så det blir nok lite blogging på meg. Men ønsker deg en strålende helg så lenge :-) Carina













5 kommentarer:

  1. Hei Carina
    Den alkoven du viser er også den jeg har tegnet om til Celine! Hvis du får laget den før meg må jeg få se hvordan det blir. Kanskje jeg ser deg i kirken i morgen. <Tenkte jeg skulle ta en tur å se på dem i morgen (hvis jeg blir ferdig med bakingen)
    Ha en flott dag i morgen.

    Christine

    SvarSlett
  2. Så morsomt at vi har valgt den samme sengen da :-) Er det mulig å få se tegningen du har laget? Jeg er nesten ferdigbakt, bare litt pynt igjen. Kanskje vi ses i kirka da.. Ha det fint så lenge! :-)

    SvarSlett
  3. alkover er sååå koselig. Har lyst til å lage en til Victoria også, men rommet hennes kler ikke en alkove.

    SvarSlett
  4. Det høres super koselig ut m alkove og bildet var veldig fint:)
    Du må hilse masse til brudeparet i morgen- utrolig morsomt at de skal gifte seg endelig! :))
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  5. Så morsomt å følge med på bloggen din :)
    Du som skal lage tre barnerom må ta en titt på denne sia.. Så utrolig mange kule rom :)
    http://kidsfactory.nl/scrollers/kinderkamers.html
    Stor klem fra Tina :)

    SvarSlett