tirsdag 23. desember 2014

En fredelig jul...

 

 
... er ønsket mitt for dagene som ligger foran oss.
 
 
Etter en hektisk måned nærmer heldigvis juleroen seg her hjemme.
 
 
Nå gleder jeg meg bare til å ha juleferie sammen med mine og forhåpentligvis ta igjen den rolige tiden som ikke har vært her tidligere denne måneden.
 
 
I år er det i all hovedsak barna som har pyntet treet, med ørlite veiledning fra mor i huset.
 
 
Det er rart at de har blitt så store at de klarer så mye selv, - og litt deilig da ;-)
 
 
 Både ungene og jeg ble fornøyde med resultatet, - selv om bildet ikke gir like godt inntrykk. Mannen valgte et bra tre i år, som ikke ruver for mye i stua.
 
 
Nå er det mest litt finpuss før det er klart for julefeiring.
 
 
Og tradisjonen tro starter julefeiringen lille julaften ettermiddag med deilig koldtbord hos svigers. Gledes! Ønsker deg en fin og fredelig jul sammen med dine nære og kjære!

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar