søndag 16. februar 2014

Stikker innom...

 
... for å ønske deg en fin ny uke!
 
 
Her blir det lite blogging for tiden.
 
 
Kanskje fordi jeg ikke klarer å gjøre så mye i huset.
 
 
Den siste uka har jeg sittet med foten høyt og ventet på at hevelsen skal gå ned sånn at jeg kan opereres.
 
 
I morgen er dagen. Tre brudd i ankelen som skal lappes sammen på best mulig måte. Inn med metallplater og skruer. Det grues - især til tiden etterpå! Men da kommer i alle fall gro-prosessen i gang slik at jeg etter hvert blir mobil igjen :-)
 
I mellomtiden prøver jeg som best jeg kan å ha det noenlunde hyggelig rundt meg sånn at jeg kan slappe best mulig av. Den fine vasen og lysestakene er fra www.zarahome.com  Og med gåsunger i får jeg litt vårfølelse. Etter en vinter som så langt har vært fri for snø, om enn med litt skummel is (som jeg smertelig har fått erfare), har jeg begynt å glede meg til vår! I mellomtiden er jeg klar for å lese litt gode bøker her i heimen. Håper at du har det bra! Gå forsiktig ;-)
 
 
  

2 kommentarer:

  1. Uff, så uheldig du har vært! God bedring.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha! Ja, det er kjipt og kjedelig med brukket fot. Har ikke rørt meg ut av huset på 14 dager nå,men begynner å bli en racer på å kjøre rullestol ;-) heldigvis går det over etterhvert!

      Slett