søndag 23. februar 2014

På mitt yndlingsbord...

 
 
 
 
 ... fra Rivièra Maison (kjøpt på Overia i Narvik),
 
 
er det alltid plass til litt pynt - eller ganske mye pynt vil nok Mannen si ;-)

 
Her i godstolene liker vi godt å sitte. Et helt perfekt sted en søndag formiddag.
 
 
Her er det mesteparten av tiden tente lys - og ikke så rent få heller.
 
 
Her nytes formiddagskaffen; en deilig kaffe latte med karamell - med noget attåt.
 
 
Aller helst i min favorittkopp fra Indiska, som jeg var så heldig å få av snille Janne i utdrikningslaget mitt tre år tilbake.
 
 
Fortsatt pyntes det mye med gulltoner her hjemme. Lysestake med stjerne og liten blomstervase fra Kremmerhuset. De to små lysestakene lurer jeg på om jeg fant på Nille?
 

 
Jeg er nok over snittet glad i naturtoner - vel og merke med litt ekstra "glam" til. Den høye lyslykten i gull bak er fra Kremmerhuset. Jeg liker så godt lyset den gir.
 
Ellers så sitter jeg her da, - med foten høyt. Veksler litt mellom å hekle og blogge og drikke kaffe. Orntlig kjerring.. hehe.. Mannen og barna er i slalåmbakken og koser seg. Det er de vel unt, Mannen har virkelig mye ansvar for tiden - med meg satt helt ut av spill.
 
Heldigvis kjennes det ut som om operasjonen av ankelen sist mandag gikk fint. Jeg har hatt langt mindre smerter de siste tre dagene og har kunnet trappe ned på smertestillende. Og da begynner jo også hodet å fungere igjen ;-) Så da orker jeg litt annet enn å sove og være på nett. Alt i alt er det en veldig bra søndag i dag! Og her i nord går vi vinterferien i møte denne uka. Da blir det litt mer aktivitet i heimen med barn hjemme.

Men i dag vil jeg benytte muligheten til å gratulere min kjære nevø og gudsønn Magnus med 15-årsdagen! Stor gutt og konfirmant i år!

Og så vil jeg selvsagt få
 
ønske Deg en strålende ny uke!
 
 

2 kommentarer:

  1. for en fin kosekrok, nydelig med litt gull og glam i interiøret :)

    God bedring med anklen din, godt du føler du er på bedringens veg!

    Ha en flotters ny uke - klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Jatte :-) Liker gull og glam som deg, vet du ;-)

      Slett