lørdag 3. august 2013

Ukas siste feiring...


... var familieselskap fredag. Barna, vi, besteforeldre og oldeforeldre. Fire generasjoner samlet er ganske fantastisk, synes jeg. Heldige er vi!  
 
 
Nå er neste feiring her hjemme Linnea som blir 4 år neste søndag. Før det har også svigerfar bursdag.

 
Men nå blir det ei rolig helg før jobboppstart på mandag. Jeg gleder meg til det fantastiske været som er meldt i morra :-)
 
 
Jeg synes jammen meg vi fortjener litt avslapping etter denne uka ;-) Koselig har det vært, men veldig hektisk. Og myye baking og stæsjing. Så i morra ser jeg for meg mange timer i horisontal stilling på "Lille Mallorca" utenfor byen her...
 
Jeg ønsker deg ei superfin helg!
 
 
 
P.S. Jeg er på Instagram under Carinafh - men det er naturbilder jeg tar der da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar