lørdag 22. desember 2012

Ved første øyekast...

 
... er julen rimelig nøytral fargemessig hjemme hos oss. Det går mye i naturtoner og naturfarger.
 
 
 De røde innslagene er der, om enn ganske diskret i form av reinsdyr på linduker, puter og gardiner.

 
Likevel vet jeg at det blir veldig mye mer julete med juletre, så da vil jeg ikke ha for mye farger ellers.
 

Lyst og vinterlig som jeg liker det best.

 
Mye mindre julete enn hva jeg hadde det i fjor faktisk. Nissene har blitt henvist til trappeoppgangen og barnerommene oppe i år...
 

Men tente lys er et must!

 
Og når vi tar en titt bort mot godstolene så vises det godt at det er jul.
 
 
For der henger de store røde hjertene fra Perfect Home som jeg liker så godt. Jeg synes de pynter så godt opp det store karnappvinduet.
 
 
Og med en julestjerne i tillegg til hjertene og reinsdyrstoffet, så blir det likevel mer enn nok julete. Og i løpet av kvelden har også juletreet kommet opp, noe som virkelig skaper jul i stua. Men det håper jeg at jeg skal få vist dere veeeldig snart!
 
Nyt de siste førjulsdagene! Klem
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar