mandag 24. desember 2012

GOOOD JUL!!!

 
Juletreet er pyntet og gavene på plass under.
 

Huset er vasket og pyntet.


Og i kveld er bordet dekket og klart for julemiddag.

 
Jeg har storkost meg med ordning og pynting.
 
 
 Og i år har jeg til og med strikket Linneas julekjole selv. Og det er jeg litt stolt av, - for det er noen år siden sist jeg har klart å ferdigstille et strikkeprosjekt.

 
Jeg synes den ble veldig søt. Og med Hope - som etternavnet vårt er - på baken, eller som det engelske Håp ble den akkurat som jeg ønsket den skulle bli.
 
 
 Og jenta selv var veldig fornøyd da hun fikk ha den på i selskap hos "mor og far" på lillejulaften.
 
Så da gjenstår det bare å ønske deg og dine ei kjempefin julefeiring! Jeg håper dagen blir akkurat slik du vil ha den! God juleklem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar