tirsdag 12. juni 2012

Et lite livstegn...


... etter en flere ukers ikke planlagt bloggpause...


Jeg skrev vel i forrige innlegg at det ville bli noe sjeldnere innlegg fra meg, men SÅ sjelden hadde jeg ikke forutsett.


Men de siste ukene har virkelig gått i ett og energinivået har ikke vært helt på topp, og da har jeg lovt meg selv ikke å bruke tid på bloggen. For bloggen skal være et fristed som gir påfyll og ikke stjeler krefter, så der er jeg streng ;-)


Men etter en koselig helg og en bra ukestart, så må overskuddet absolutt utnyttes!


Bildene dere ser her er tatt i helga. Lørdagen var det utdrikningslag for søteste Therese, og frokosten holdt vi hos meg. Og når jeg endelig hadde fått de siste Pip-asjettene i hus, så måtte Pip-serviset til pers.


Og det føltes godt å dekke på med litt duse, fine farger, - ikke bare hvitt. Jeg liker både motivet og fargene så godt! Orntlig sommerlig og fint (i stadig mangel på sommer ute her nord).


Og som nevnt tidligere, har jeg forbud av Mannen om å bruke serviset til han og andre menn, så da er det jo perfekt til jentearrangementer ;-)


Til og med det gamle Solingen-bestikket i stål og gullfarge, - som jeg vanligvis ikke synes er så pent (lenger), passer godt til serviset med gullkant rundt.


Og den nye dusrosa litt flate vasen passet godt inn med hvite roser.

Det var orntlig deilig å pynte litt til festligheter igjen etter flere ukers fravær av slikt her i heimen. Å ordne og pynte er jo noe jeg virkelig liker. Og så var det godt å få tatt litt nye bilder. Og ikke minst deilig med ei orntlig jentehelg!


Til sist må jeg bare vise dere stampen som vi tilbragte noen timer i på ei hytte i Lavangen. Ikke gærnt å sitte her utover natta med superfin utsikt og hyggelig selskap. Jeg har tatt noen flere bilder av de vakre omgivelsene som jeg kan legge ut i neste blogginnlegg, for nå er her definitivt kveld.  

Jeg ønsker deg ei fortsatt fin uke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar