fredag 10. februar 2012

Snilleste mammaen...



... har bursdag i dag. Og det er på ingen måte noen liten dag. Tenk at du fyller 75 år, kjære mammaen min! Gratulerer så utrolig mye! Vi gleder oss masse til å feire deg på lørdag! På bildet under er du i overkant av 30 år. Fine du.


Jeg er fullstendig klar over at jeg må være verdens heldigste datter! Du har alltid stilt opp uansett hva det skulle være. Nei er ikke et ord du kjenner. Til jul var det du som fylte fryseren vår med småkaker. Du strikker til oss alle, syr alt fra klær og kostymer til puter og sengetepper. Stadig mottar vi små overraskelser fra deg. Du inviterer på mølje og annen god middag, passer barna og gir de masse sunn god omsorg. Jeg er så utrolig takknemlig for at akkurat du er mammaen min og at vi endelig bor så nært hverandre igjen!


Du er virkelig en engel. En hverdagsengel. Og jeg er så utrolig glad i deg! Derfor er det så koselig at du vil feire dagen hjemme hos oss og at jeg får lov til å lage fest for deg.


Og kjære bloggfølgere og lesere, - hvordan jeg pynter til fest for mamma, skal dere få se mer av i løpet av helga. Nå er jeg i full gang med pynting og kakebaking om hverandre. Koselig, synes jeg. Jeg kan avsløre at hvitt, sølv og litt lysblå blir gjennomgangsfargene.

Ha ei koselig helg til vi blogges igjen!


1 kommentar:

  1. Kjære Carina. Hils din snille gode mamma fra oss og gratuler så masse med dagen. Dere får en kjempefin fest og veldig flott at så mange samles. Lykke til og gratulerer med dagen!
    Klem, Vigdis

    SvarSlett