fredag 26. september 2014

En liten bursdagsfeiring...

 
... har vi hatt her i huset i dag.

 
 Fru Hope, hvilket vil si meg, fyller en del år i dag...
 

... og vi har kost oss sammen med "storfamilien".
 
 
Her er bursdagsbarnet sammen med barnas flotte oldemor Liv (Mannens farmor) på 87 år, - ei fantastisk sprek og flott dame som vi er så glade i :-)
 
 
Mine 3 små hjerter :-)
 
 
Heeeeldige meg!
 

 
For anledningen prøvde jeg meg på å bake ostekake med Pasjonsfrukt...
 
 
... og den ble heldigvis veldig god.
 
 
Og morsomt å pynte litt annerledes på kaken også. Vanligvis pynter jeg ikke oppå ostekaker.
 
 
Og sjekk den fantastisk fine DAB-radioen jeg fikk fra beste Mannen og barna! Sukk! Den er så flott og passer perfekt inn på kjøkkenet. Og den koples opp mot Iphonen min gjennom Bluetooth. I tillegg har jeg fått fine svarte støvletter fra mamma og pappa, penger og flere gavekort hos Overia - en kjempeflott lokal interiør og klesbutikk :-)))) Såååå heldig :-)))
 
 
Celine på 9 år og en venninne brettet serviettene på bordet, og venninna hadde selv funnet opp denne måten å brette på ved hjelp av en strikkepinne. Jeg synes de ble så festlige og lignet litt på blader som var falt fra trærne. Passer bra når det er høst :-)

 
 
Det har vært en kjempefin og koselig bursdagsfeiring, og jeg er superfornøyd. Nå venter en rolig helg uten altfor mange planer, med unntak av jentekveld i morra :-)
 
Jeg ønsker deg ei flott helg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar